Løbende indskrivning

Vi indskriver løbende nye elever, hen over hele skoleåret.

Mange flytter til og I skal derfor forvente, at en indskrivning på Skolen i Sydhavnen kan tage op til 3 uger.

Hvis I ønsker at indskrive jeres barn på Skolen i Sydhavnen, skal I kontakte vores kontor via mail skolenisydhavnen@buf.kk.dk.

For at vi kan starte en indskrivning, skal følgende være opfyldt at barnet er distriktsbarn (finde skoledistrikt her: https://pasningogskole.kk.dk/skole)  eller at årgangens klasser ikke er fyldt op, vi må i visse tilfælde afvise børn uden for skoledistriktet for at bevare plads, til de mange der flytter til skolens nuværende skoledistrikt. Er disse opfyldt, kan vi starte indskrivnings forløbet. I bliver indkaldt til et indskrivningsmøde (forældre uden barn), hvor skolestart og klasseplacering mm. vil blive drøftet.

Hvis eleven ikke hører til vores grunddistrikt, skal I være opmærksomme på, at vi i visse tilfælde afvise børn uden for skoledistriktet for at bevare plads, til de mange der flytter til skolens nuværende skoledistrikt